Jaarverslag bewonersraad 2023

Geplaatst op

De bewonersraadleden zijn huurders van Elan Wonen. Zij zijn adviseur van het bestuur van Elan Wonen en hebben invloed op de beleidsvorming. De leden worden vroegtijdig betrokken bij relevante beleidsvormings- en besluitvormingsprocessen.

Lees hier het jaarverslag van de bewonersraad

Jaarvergadering

Op donderdag 18 januari 2024 organiseerde de bewonersraad een jaarvergadering. Tijdens deze vergadering wilden de leden andere huurders meer vertellen over hun activiteiten van het afgelopen jaar. Er is een oproep gedaan in het bewonersblad dat begin december is verschenen. Door te weinig aanmeldingen en last minute afzeggingen heeft de bewonersraad helaas vergadering moeten annuleren.