
U bereikt Elan Wonen nu ook via WhatsApp

U kunt tegenwoordig ook contact opnemen met onze Klantenservice via WhatsApp. Onze medewerker Merline van de Klantenservice ziet veel voordelen: “Wij vinden het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn voor onze huurders. Met WhatsApp kunnen huurders zelf bepalen wanneer ze ons een bericht sturen. Ze kunnen ook foto’s meesturen om hun vraag of reparatieverzoek duidelijker te maken. Zo kunnen wij hen sneller en beter helpen.”
WhatsApp, telefoon, e-mail en huurdersportaal
Naast WhatsApp bereikt u ons natuurlijk gewoon via ons huurdersportaal, telefoonnummer (023) 515 98 59 en e-mailadres klantenservice@elanwonen.nl. Het huurdersportaal blijft de beste manier om reparatieverzoeken of andere meldingen te doen.
Privacy en veiligheid
Wij vinden uw privacy en digitale veiligheid belangrijk. Daarom gaan we zorgvuldig om met uw persoonsgegevens en delen we deze niet met andere organisaties of personen.
App met ons!
Ga op uw telefoon naar elanwonen.nl en klik op het logo van WhatsApp. U kunt dan meteen met ons appen. Sla ons telefoonnummer gelijk op in uw contacten. Zo bereikt u ons altijd makkelijk via WhatsApp. Wij reageren tijdens onze openingstijden.
Overig nieuws


Volg de bouw van Project Pasteur live
