Reparatieverzoek

Wilt u een reparatieverzoek indienen? Of heeft u een technisch probleem? Wij lossen dit graag voor u op. Bel met de Klantenservice op (023) 515 98 59

Spoedeisend reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek dat niet kan wachten? Zoals bij waterschade, een gebroken raam of een gaslek? Dan kunt u ons 24 uur per dag bellen op (023) 515 98 59. Als u het bandje helemaal afluistert, kunt u daarna inspreken. Buiten kantoortijd wordt u automatisch doorverbonden met onze meldkamer.

Technische vraag

Heeft u een algemene technische vraag? Bel dan met onze Klantenservice op (023) 515 98 59. Bij de Klantenservice kunt u ook vragen stellen over klussen in en om uw woning.

Storingen aan cv-ketel

Is de waterdruk in uw cv-ketel gedaald tot onder 1,0 bar? Dan moet uw cv-ketel worden bijgevuld. Hiervoor heeft u serviceabonnement bij Elan Wonen nodig. Deze kunt u via deze link aanvragen. Vervolgens ontvangt u van ons een folder en aanmeldformulier om voor € 3,40 per maand het serviceabonnement in te laten gaan. Onze onderhoudsmonteur komt dan bij u langs en vult uw cv-ketel bij.

Is er een andere storing aan de cv-ketel die eigendom is van Elan Wonen? Dan kunt u direct contact opnemen met de installateur. Kijk hiervoor op de sticker op de cv-ketel.

Verstopping riolering

Het hangt van uw postcode af met welk bedrijf u voor een verstopt riool kunt bellen. 

Postcode 2035 CZ t/m 2105 XW: bel met firma Beck op (023) 525 74 54.

Let op: heeft u een van de volgende postcodes?

2035 BA / EB / EC / ED / TL of
2037 PD / PE / PG / PH / PJ / RS / RT / RW

Of staat uw postcode er niet bij? Bel dan De Bie op (023) 539 70 30.

Zelf eenvoudig uw huurderzaken online regelen?

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden