Post: papier of digitaal

Elan Wonen gaat zo veel mogelijk brieven digitaal versturen. Het gaat dan om uw huuraanpassing, afrekening service & verbruik en eventuele aanmaningen.

Wijzigen ontvangstkeuze, e-mailadres of betalen?

U bepaalt zelf of u financiële post op papier of digitaal ontvangt. Rechts op deze pagina kunt u uw persoonlijke code invullen die u eerder per post van ons heeft ontvangen. Nadat u de code hebt ingevuld kunt u uw voorkeur kenbaar maken. U ziet een aantal mogelijkheden:

  1. Ontvangstvoorkeur wijzigen (post naar digitaal of vice versa). U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging, die u moet accepteren.
  2. Uw e-mailadres invoeren of wijzigen.
  3. Uw post digitaal bekijken, opslaan en/of direct betalen via IDEAL.

Alle post digitaal?

De jaarlijkse huuraanpassing, afrekening service & verbruik en eventuele aanmaningen versturen we zo veel mogelijk digitaal via Postex. Overige post van Elan Wonen ontvangt u vooralsnog direct van ons.

Heeft u geen e-mailadres?

Heeft u geen e-mailadres of wilt u graag uw brieven gewoon per post blijven ontvangen? Dat kan ook, dan hoeft u niets te doen.

Meer weten over Postex?

Kijk dan op www.postex.com. Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen. Heeft u nog vragen of twijfelt u aan de echtheid van de poststukken? Neem dan contact met ons op.

Zelf eenvoudig uw huurderzaken online regelen?

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden