Geen objecten gevonden

Betaalt u de huur wel eens te laat?

Publicatiedatum: 04-10-2022

 

Dan verandert vanaf woensdag 5 oktober de manier waarop u hierover wordt benaderd. Vanaf deze datum werken wij met een nieuw programma dat onze afdeling Huurincasso ondersteund. 

Voortaan ontvangt u een betaalherinnering per e-mail of post van Elan Wonen. In deze herinnering staat een betaallink. Via de betaallink kunt u iDeal openen en uw huur betalen. De e-mail met betaallink is altijd afkomstig van Elan Wonen en nooit van een andere partij. 

De e-mails van Elan Wonen met betaallink zijn veilig 

Wanneer u online uw huur gaat betalen, is het belangrijk dat dit veilig gebeurd. Daarom zijn de e-mails en betaallinks van Elan Wonen uitvoerig getest en veilig bevonden.

Toch blijft ons advies om scherp te blijven op e-mails van Elan Wonen. Twijfelt u aan de e-mail? Klik dan niet op een link, maar neem contact met ons op via (023) 515 98 59. 

U kunt ook gebeld worden of een sms ontvangen als betaalherinnering 

U wordt dan gebeld door een medewerker van Elan Wonen of door een belrobot. U krijgt bij de belrobot een keuzemenu te horen. In het keuzemenu heeft u 3 opties: 

  • U kunt beloven de huur te betalen 
  • U kunt aangeven dat u de huur al heeft betaald 
  • U kunt ervoor kiezen om tijdens kantooruren een medewerker te spreken 

Heeft u problemen met het betalen van uw huur? 

Neem dan op tijd contact met ons op. Samen met u kijken we naar een oplossing.

Heeft u een vraag over het betalen van uw huur of een e-mail met betaallink? Neem dan contact met ons op via (023) 515 98 59.