Hoe meldt u uw compliment?

We horen het natuurlijk graag als u tevreden bent. U kunt dit laten weten door een e-mail te sturen naar: klantenservice@elanwonen.nl of door contact met ons op te nemen: (023) 515 98 59.

Hoe meldt u uw klacht?

U kunt als huurder uw klacht melden via het huurdersportaal door te klikken op de knop 'Nu melden'. Bellen, schrijven of e-mailen mag natuurlijk ook. Dit geldt ook voor niet-huurders.

Hoe meldt u uw klacht?

Als huurder kunt u een klacht bij ons indienen via het huurderportaal.

Nu melden

Wanneer nemen we uw klacht niet in behandeling?

  • Als u de klacht anoniem indient.

  • Als u uw klacht al heeft voorgelegd aan de rechter of Huurcommissie.

  • Als er een deurwaarder of advocaat bij betrokken is.

Hoe nemen wij uw klacht in behandeling?

Bij binnenkomst wordt uw klacht toegewezen aan een collega binnen Elan Wonen. Deze collega neemt contact met u op om uw klacht te bespreken. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht.

Wegwijzer voor andere meldingen

Huuraanpassing

Bij Elan Wonen via klantenservice@elanwonen.nl of direct bij de Huurcommissie via www.huurcommissie.nl of telefoonnummer 1400.

Woonruimteverdelingsbeleid

Bij de regionale geschillencommissie woonruimteverdeling via www.geschillencommissie.net.

Meer weten?