Hoe meldt u uw compliment of klacht?
We horen het natuurlijk graag als u tevreden bent. U kunt dit laten weten door een e-mail te sturen naar: klantenservice@elanwonen.nl of door contact met ons op te nemen: (023) 515 98 59.
Heeft u een klacht? Klik dan op de knop Nu melden. Hiermee dient u een aanvraag in. Bij een juridische zaak wordt deze aanvraag gebruikt. Bellen, schrijven of e-mailen mag natuurlijk ook.
Klacht melden
Als huurder kunt u een klacht, opmerking of compliment bij ons indienen via het huurderportaal. Vul hiervoor uw postcode en huisnummer in.
Wegwijzer voor andere meldingen
Reparatieverzoek
Reparatieverzoeken kunt u indienen via het huurdersportaal. Of neem contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer (023) 515 98 59 of e-mail klantenservice@elanwonen.nl
Huuraanpassing
Bij Elan Wonen via klantenservice@elanwonen.nl of direct bij de Huurcommissie via www.huurcommissie.nl of telefoonnummer 1400.
Woonruimteverdelingsbeleid
Bij de regionale geschillencommissie woonruimteverdeling via www.geschillencommissie.net.
Wanneer kunnen wij u niet helpen?
Wij kunnen uw klacht niet in behandeling nemen als:
u de klacht anoniem indient;
u uw klacht heeft voorgelegd aan de rechter of Huurcommissie;
er een deurwaarder of advocaat bij betrokken is.
Hoe nemen wij uw klacht in behandeling?
Bij binnenkomst wordt uw klacht toegewezen aan een collega binnen Elan Wonen. Deze collega neemt contact met u op om uw klacht te bespreken. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht en desgewenst een schriftelijke bevestiging.
Wat als u het niet eens bent met onze reactie?
Dan kunt u schriftelijk een geschil indienen bij de Regionale Geschillencommissie. Meer informatie en het formulier om uw geschil in te dienen vindt u op www.geschillencommissie.net.