Onderhoud & Reparatie

Heeft u een technisch probleem? Dan lossen we dit graag voor u op. Reparatieverzoeken zoals een kapotte kraan meldt u met het formulier Reparatieverzoek.
Een lekkende kraan, een losse deurklink, een cv-ketel die moet worden bijgevuld… Dit zijn klusjes die u als huurder zelf moet oplossen. Tenzij u een serviceabonnement afsluit.
In de Onderhoudskalender vindt u een overzicht van het geplande onderhoud.
Met weinig moeite kunt u allerlei ongemakken in huis voorkomen. Wij hebben een aantal tips voor u op een rijtje gezet.

Natuurlijk wilt u uw woning mooier maken. En u doet het graag zelf. We helpen u graag een eindje op weg voordat u begint.
U wilt zenders ontvangen die u niet via de kabel kunt krijgen? Een schotelantenne biedt uitkomst. Wij helpen u de schotelantenne op een goede plek te plaatsen.
Ervaart u in het algemeen beperkingen met bewegen in uw woning, dan zijn er binnen de Wet Maatschappelijke Ondersteuning diverse mogelijkheden om uw woning aan te passen.
Het gebruik van asbest is sinds 1993 verboden omdat het zeer schadelijk kan zijn voor de gezondheid. In huurwoningen, die vóór 1994 gebouwd zijn, is nogal eens asbest verwerkt.